vrijdag 23 april 2010

Looptrainingen

Ondertussen de draad terug opgepikt na de Ronde van Zele.
Woensdag ben ik gaan lopen. Ik had er wel zin in, maar toen ik startte merkte ik dat het slecht ging. Heel lastig, maar ik heb meegelopen en mij niet laten kennen.
Dit deed me denken aan de woensdag na onze S2R 10km test. Toen hadden we het ook met z'n allen moeilijk op woensdag.
Uiteindelijk heb ik toch 5 km gelopen in een tijd van 33 minuten. Wat niet slechts is.
Maar zoals eerder gezegd het was best afzien.

Vandaag heb ik dan voor het eerst sinds lang weer versnellingen gelopen. Nuja tijdens dwars door Dendermonde en de ronde heb ik ook al 'versneld' maar dat zijn dan eerder sprintjes.

Dit was nog eens een training met versnelde stukken.

Zo heb ik 5 grote rondes gelopen met 250m versnelling. Ik heb 4,5 km gedaan in 28 minuten!

Ik ben tevreden over vandaag. Het ging ook vlotter dan woensdag en zo zijn we weer vertrokken om op te bouwen!

*kiss*
Sneaky

Geen opmerkingen: