zondag 26 oktober 2008

Start 2 Run: les 21 en 22



Vrijdag les 21 van het Start To Run programma gelopen. Voor de laatste keer in dit trainingsschema een 'traditionele' versnellingsles. Ik bedoel daarmee dat het de laatste versnellingsles was waarbij we moesten versnellen gedurende een bepaalde afstand. Vanaf volgende week vrijdag moeten we versnellingen gedurendende een bepaalde tijd doen. Dat beloofd dus.

Nu de laatste gewone les daarin bestond uit een piramide.
100m snel, 300m traag, 200m snel, 400m traag, 300m snel, 400m traag, 400m snel, 400m traag, 300m snel, 400m traag, 200m snel, 400m traag, 100m snel en 300m traag.
Een hele boterham, maar op zich komt dit ook neer op slechts 10 pisterondes. Ik kon deze keer tot mijn eigen verbazing zeer goed mee, al vanaf de opwarmingsrondes eigelijk. En heb ik voor de verandering de andere dames eens achter me gelaten. Dit mag ook wel eens vind ik. Ondanks dat ik nog steeds pijn in mn benen had van donderdag en een daarbij opgelopen blaar heb ik deze les vrijwel pijnloos uitgelopen.

Aangezien iedereen van onze groep al eens 1 of meerdere lessen overgeslagen heeft, heb ik besloten deze zondag (normaal les 22) ook af te gelasten. Ik loop dus niet. Het is een bewuste keuze en ik hoop dat deze extra rustperiode me juist tengoede zal komen in de volgende lessen. Laat het ons hopen.

*kiss*

Geen opmerkingen: