maandag 31 maart 2008

Update!



We zijn 2 Start 2 Run lessen verder en ik heb de afgelopen 2 lessen geen last gehad van mijn voet. De versnellingsles ging tot mijn grote verbazing zeer goed. Ik had er absoluut geen zin om eraan te beginnen. Ik dacht zelfs even om op te geven. Maar eenmaal ik gestart was ging het goed, en het beterde alleen maar. De versnellingsles die we moesten lopen ging alsvolgt:
2 grote rondes opwarmen - stretchen - 3x 100m versnellen gevolgd door 300m joggen. - 2x 200m versnellen gevolgd door 400m joggen - 2 pisterondes uitlopen. Om eerlijk te zijn gingen de versnellingen die 200m duurden beter dan de kortere afstanden van 100m.

Afgelopen zondag was dan de laatste zondagsles waarin ik 'slechts' 30 minuten moet lopen. Deze les begon het te regenen (net als vorige) en te waaien wat het iets moeilijker maakte. Maar al bij al heb je bij deze kortere les het gevoel van 'zijn we er al?'.

Verder ben ik vandaag om mijn rijbewijs geweest en ben ik nu ook officieel 'chauffeur'.

Mijn lessen Italiaans gaan gestaag verder en momenteel ben ik in het hoofdstuk boodschappen doen en uit eten bezig.

Eind mei hebben we ook een reisje naar Disneyland geboekt, daar staat de ToT (Tower of Terror) te wachten op mij. Het is ondertussen 4 jaar geleden dat ik daar was en ik kan al bijna niet meer wachten tot ik weer daar ben. Ik kijk er echt enorm naar uit. Maar vanaf morgen kan ik zeggen 'volgende maand ga ik naar Disney'.
Tot de volgende.


Geen opmerkingen: