zaterdag 5 april 2008

Start 2 Run: les 14-15



Afgelopen woensdag zijn er grenzen verlegd. Voor het eerst liep ik 50 minuten aan 1 stuk door. Het was echt afzien van begin tot einde. Het was de eerste keer dat ik echt voelde van hé dit is echt grenzen verlegend. In totaal hebben we op die 50 minuten 7,2 km afgelegd. Niet slecht zou ik zeggen. Het ging zeer lastig maar het is gelukt!


Gisteren (vrijdag) moesten we dan weer versnellingen doen. 1x 200m meer versnellen dan vorige week. Na woensdag had ik hier niet veel zin in. Maar dit viel alweer zeer goed mee, versnellen ging als niets en ik had helemaal geen klachten. In totaal hebben we 5,5 km gelopen. Niet echt zoveel maar zwaar genoeg door de versnellingen.


De komende les (16) zal een rustige les worden van 35 minuten.


Ergens heb ik nog het gevoel dat ik neit echt vooruitgang boek, misschien wel over de lengte van de trajecten maar niet in snelheid. Ik vraag me af of ik nog steeds evenlang loop over 5 km zoals voorheen.

Geen opmerkingen: