donderdag 13 november 2008

Week 10, les 2



joepie, de allerlaatste lange duurloop zit erop! 1u 40 minuten hebben we achter de rug. Ik heb slechts 13km gelopen. Dus nog geen 15 km, ter voorbereiding van de test volgende week. Het zou dus best wel eens zwaar kunnen worden. Al vroeg moest ik de anderen laten gaan en verder lopen op mijn eigen tempo, maar dat was een goede beslissing.

Zo kon ik rustig op mijn tempo en luisterend naar mijn lichaam lopen. Ik heb het vrij vlot volgehouden en heb 1u35 gelopen.
Mijn voet bezorgt mij nog steeds last maar daar zal na start to run door middel van loop-steunzolen een einde aan moeten komen.

Nog een goede week, nog 1x versnellingen, nog 2x een korte duurloop (ongeveer een half uur), en dan staat onze brevettenloop op het programma.

*kiss*

Geen opmerkingen: