woensdag 3 oktober 2007

Start To Run: les 18



Net terug van een nieuwe les Start To Run. Les 18 alweer.

(2L 2W 4L 2W 5L 2W 6L 2W 7L 2W)


Deze keer ben ik voor het eten gaan lopen, wat toch een stuk gezonder is. En het loopt ook vlotter. Jammergenoeg heb ik net te weinig tijd besteed aan de opwarming, stretching. Bij het loopstukje van 5 minuten kreeg ik het wat lastiger in de benen. Het onderbeen begon tegen te strubbelen. Maar kom, karakter en doorlopen. Er stonden tenslotte nog 2 zwaardere loopstukjes op het programma. Uiteindelijk toen Evy zei dat ik alweer 2 minuutjes mocht wandelen, was ik aangenaam verrast dat die 5 minuten er al opzaten.


De stukjes van 6 en 7 minuutjes gingen vrij vlot, soms lastig in de benen, maar niet aan denken en gewoon voortlopen. Ademhaling zit nog steeds heel goed. Die kan perfect volgen.


Aangezien les 19 een pa zwaarder zal zijn dan les 18 zal ik deze les waarschijnlijk 2x lopen. Nuja we zien wel hoe fris we zijn op vrijdagavond.

Geen opmerkingen: