dinsdag 23 oktober 2007

Start 2 Run: les 26



Zo, de voorlaatste les zit er op. Nog 1tje te gaan. Deze les was een herhaling van les 23. 10L 1W 12L 1W 12L 1W. Doorheen de dag had ik niet echt zin om te gaan lopen. Maar met in het achterhoofd dat ik komende zaterdag 5km moet kunnen lopen, ben ik wel vertrokken.

En het ging heel goed. Loopstukje 1 ging heel vlot, leuke melodie en gedachten de vrije loop laten, een fris temperatuurke maar de zon scheen.


Het 2de loopstukje zette ik heel vlotjes aan. Ik werd alweer aangemoedigd door een voorbijganger. Dat is wel motiverend. En het feit dat Evy mij ook af en toe zegt dat ik goed bezig ben of dat ik het wel kan. Daarvoor doen we het hé.


Ondertussen was ik aan het 3de loopstukje toe, tevens het laatste van deze les. Dus opgeven kan echt nietmeer op dit moment in de les. Doorgaan is de boodschap. Toen Evy zei dat ik nog slechts 2 minuutjes te gaan had en het einde in zicht was, zette ik mijn versnelling ietsje hoger. Maar even later viel plots mijn mp3- speler uit. Waarschijnlijk een lege batterij. gelukkig was dit op het einde van de les en moest ik nog maar max 2 minuten lopen. Ik ben dan nog een stuk verder gelopen, zodat ik ongeveer mijn tijd gelopen had. En de les zat erop.

Een beetje een chaotisch einde maar ik heb het uitgelopen.


Nog 1 lesje en daarna D-day!


We gaan ervoor.

Geen opmerkingen: