donderdag 25 oktober 2007

Start To Run: les 27



De laatste les, les 27, vandaag gelopen. 10L 1W 20L 1W. De laatste les met Evy. Ik keek er wel naar uit. Want hierna zou ik 5km aan 1 stuk kunnen lopen.


Dus ik startte met volle moed. In mijn eerste loopstuk kwam ik nog een loopster met mp3-speler tegen. Ze knikte vriendelijk naar me. Wie weet was ze ook met Evy aan het lopen.


Het weer was ook wel goed, ongeveer 12°C, niet zoveel wind, geen regen, geen zon. En lichtjes duister aan het worden. Redelijk veel mensen waren al tv aan het kijken. Ik mocht 1 minuutje wandelen.


Dan moest ik het weer 20 minuten volhouden, ik liep vrij traag dus uithouden was zeker geen probleem.


De les zat erop en Evy bedankte me nog dat ik onder haar begeleiding de lessen gevolgd heb en dat ze fier was op mij. Een dikke kus kreeg ik er ook bij.


Zelf ben ik natuurlijk ook heel fier dat ik de volle 27 lessen allemaal minstens 1x heb uitgelopen. Het ultieme doel is 5km lopen. En dat zou ik na deze laatste les helemaal alleen moeten kunnen. En zaterdag ga ik dat dan ook doen. Ik moet en ik zal die uitlopen.


Doel 1 is bereikt. Doel 2 is wachtende. Ik ben heeeeeel blij. Ik had het trouwens nooit gedacht dat ik dit zou kunnen. Maar je ziet, met een beetje doorzettingsvermogen en motivatie lukt het wel.


In elk geval. Al gaat het eens een dag minder, volhouden is de boodschap. Als je terug bent van het lopen is de vreugde dat je het alweer gedaan hebt zeer groot.

Geen opmerkingen: