zondag 27 april 2008

Start 2 Run: week8



Ondertussen zit week 8 van Start 2 run erop. Ik had nooit gedacht dat ik het zolang zou volhouden. Maar door de steun en motivatie van de medeloopsters gaat dit prima. Bedankt Kathleen en Carina.


Afgelopen woensdag moesten we voor het eerst een vol uur lopen. Aangezien ik het op woensdag steeds lastiger heb, kon ik de motiverende woorden wel gebruiken. Maar al bij al hebben we deze les alweer tot een goed eind gebracht. We hebben 8,2 km gelopen.

Vrijdag - de versnellingsles - was ik het die op mijn buurt de andere dames moed moest inspreken. We hadden 10 x 100m voor de boeg met telkens 300m joggen. Het was mooi weer, het enthousiasme was er en dus zat de sfeer er alweer goed in. Met als gevolg dat ik hun toch heb kunnen overtuigen om nog een extra pisteronde te lopen. En ook dit hebben we goed gedaan.

Na deze les zit week 8 erop en zijn we er met zijn allen van overtuigd dat we nu echt niet meer mogen opgeven. Het is nog 2,5 week tot 16 mei en dan hebben we 10 km test. Nog 2 trainingsweken te gaan en dan nog een 2-tal oefenlessen en we kunnen het. Het is aftellen nu maar toch ook nog afzien want met 1 uur lopen zijn we er nog niet! Het einde is in zicht, maar ik vrees: de laatste loodjes wegen het zwaarst.

We zien wel wat het wordt. Ik begin nu aan week 9. 35 minuten lopen, dit zou een makkie moeten zijn voor mij. Ik hou jullie op de hoogte.

Tot loops

Geen opmerkingen: