dinsdag 15 april 2008

Start 2 Run



Zondag ben ik met een vriendin gaan lopen. Ik moest 35 minuten lopen. Ze had mij op voorhand gezegd dat ze 30 minuten kan lopen op een heel traag tempo. Goed, dacht ik, als je 30 minuten kan lopen kan je ook 35 minuten lopen. En zo begonnen we aan de 19de Start 2 run les.


Ze liep traag daar had ze gelijk in, ze liep zelfs heel traag. Maar goed voor mij was deze les toch makkelijker dan de andere lessen in de week. Ik paste mij dus aan aan haar tempo. Wonder boven wonder hield ze het opvallend goed uit. Ze liep voor haar dan, sneller als normaal en dus ook al langer. Ik daarentegen liep minder snel en een kortere afstand op 35 minuten.


Persoonlijk was ik dus helemaal niet tevreden over deze les. Achteraf voelde ik helemaal niets van deze les, ik kon naar mijn gevoel deze afstand nog eens afleggen.


Maar goed, ik denk dat het voor mijn vriendin een zeer leuke ervaring was om met een reeds ervaren loper mee te gaan trainen en het vooral vol te houden tot op het laatste. Ik ben dus blij voor haar dat ze toch zo een goede prestatie neergezet heeft.


Al bij al hou ik het op een zeer rustige training voor mij en we zien wel wat woensdag (55 minuten) brengt.

Geen opmerkingen: