zondag 19 oktober 2008

Week 6



Week 6, startte met les 16 van het programma. 45 minuten lopen op zondag, hier had ik echt geen zin in. Maar goed moe of niet moe, ik moest gaan lopen. Ik dacht bij mezelf toen ik startte, een half uurtje minimum en al wat meer is, is mooi meegenomen. En dit lukte nog vrij goed. Ik heb geen 45 minuten gelopen, maar wel 40. Dit vond ik toch al mooi voor vandaag.

Les 17 op woensdag was de opdracht: 1u 20 minuten lopen. Ondertussen kan ik al vrij goed inschatten hoe de lange trainingen verlopen. Eerst meelopen met mijn groepje, zo lang mogelijk. Dan (moeten) vertragen omwille van de voet, en als laatste stap als de pijn geminderd is, trug op een iets hoger tempo het einddoel bereiken. En zo gebeurde dit vandaag ook alweer. Ik heb 8 rondes kunnen meelopen, in ronde 9 ben ik afgehaakt en heb ik alleen verder gelopen. Ik ben wel tevreden tot nu toe van mijn prestaties op woensdag aangezien ik mijn vooropgestelde doelen (aantal rondes) altijd al bereikt heb. Vandaag dus 13, wat neerkomt op 11,7 km. Nog ruim 3 rondes meer en we hebben onze 15 km. Maar dit lijkt toch nog ver af.

Vrijdag, les 18, hadden we versnellingen te doen. 200m snel met 400m traag (2x), 400m snel met 400m traag (2x), 200m snel met 400m traag (2x). Dit was echt een leuke les we hebben ons goed geamuseerd en gelachen. En we zijn helemaal samen gebleven tot het einde.

Vandaag is het alweer zondag en ik zou 50 minuten moeten lopen maar dit is voor vanavond.

Geen opmerkingen: