zondag 20 april 2008

Start 2 Run enzo



Week 7 zit erop! Week 8 is begonnen. De woensdagse lange duurloop-les viel goed mee. We moesten 55 minuten lopen en dit ging vlotter als verwacht.


De vrijdagse versnellingsles viel ook goed mee. Ondertussen is al geweten dat ik het makkelijkere lessen vind dan de lange duurlopen op hetzelfde tempo. Die afwisselingen in tempo vind ik leuk om te doen, en vooral de totale afstand/tijd is korter dan de duurlopen.


Ondertussen had ik bericht gekregen dat mijn cadeau als ik slaag voor de 10km niet geleverd kan worden. Dus ging ik opzoek naar een andere winkel en vond die. Wat nu juist het cadeau is dat ik mezelf geef binnekort dat vertel ik je later.


Vandaag, zondag een lichte les, 35 minuten lopen. Dat betekent ongeveer 5 km. Ik dreef het tempo ietsje op. Aangezien vandaga de zon scheen en de temperatuur naar omhoog klom was het echt al warm en had ik al teveel kleren aan. Daardoor was het op bepaalde momenten ook lastig en moeilijk om uit te houden.


Nu ik in week 8 zit, les 22 zit er al op. Mag ik zeker niet meer opgeven. Aangezien ik enkel op woensdag last heb van mijn voet valt het mee om uit te houden.


greetZ

Geen opmerkingen: