donderdag 30 oktober 2008

Start To Run: les 23



Reeds 23 lessen hebben we achter de rug, nog 7 te gaan. Gisteren (woensdag), een lange duurloop van 1u30.

Ik kan er eigenlijk vrij kort over zijn. Zoals gewoonlijk ging het eerste half uur zeer goed. Daarna moest ik mijn groepje verder laten lopen en de pijn even verbijten. Tegen de laatste 2 rondes werd ik opgepikt door onze trainster. Zij liep samen met een andere jogger en zei, kom loop met ons mee, dan loop je niet alleen. Hun tempo lag hoger maargoed, de pijn was weer zo goed als over dus ik kon terug versnellen. Dit is nu echt een reden om te gaan lopen op de atletiekbaan. Als je even alleen loopt kan je al snel aansluiten bij een groepje naar je tempo. Of ze pikken jou op, zoals bij mij.

Doordat ik die laatste 2 rondes dus wat sneller liep, heb ik op 1u29 de volle 13km gehaald. Elke week een beetje meer, een beetje langer.

We zitten in week 8, nog 2 weken echte training en nog 3 weken voor de test. Mijn probleem met de voet zal weldra verder opgevolgd worden, maar ik ga het toch nog proberen rekken dat ik zeker mijn Start To Run diploma kan halen.

Daar kijk ik in elk geval al naar uit!

*kiss*
Sneaky

Geen opmerkingen: