zaterdag 13 september 2008

Start 2 Run: les 3



Gisteren was het weer lopen geblazen. Het had een hele dag geregend maar op het moment dat het tijd was om de loopoutfit aan te trekken, trokken de donkere wolken weg om plaats te maken voor het zonnetje.

Het was weer vrijdag dus stonden er versnellingen op het programma. Eigenlijk doe ik dit het liefst van allemaal. Het is zeer afwisselend en daardoor snel gedaan.
Om te starten 2 parkrondes opwarmen. Geen probleem, op het gemakje starten. Daarna even stretchen en de piste op. De opdracht was om 8 x 100m te versnellen gevolgd door telkens 300m traag. Concreet dus 8 rondes met in elke ronde 100m een klein sprintje. Dit ging verbazend goed, en ik had geen probleem om de groep bij te houden. We amuseerden ons, babbelden en lachten volop. Zo verstreken de rondes snel en voor we het wisten zat de les er weer op. 2 rondjes uitlopen en klaar. Deze les ging heel goed voor mij, aangezien het een korte was, had ik ook totaal geen last van mijn voet.

Aangezien we woensdag bij les 2 van het programma gestart zijn, zit de eerste start to run week er al op. Nog 9 te gaan. En voorlopig gaat het goed. Zondag moeten we zelfstandig lopen en dit 40 minuten lang!
Later meer van dit.

*kiss*

Geen opmerkingen: