zondag 9 november 2008

Week 10, les 1



Week 10, joepie de laatste volledige week. Het is zondag, dus de kortere les. Omdat ik mijn voet een beetje wilde sparen voor de lange lessen besloot ik na 38 minuten te stoppen. Normaal gezien zou ik nog wat langer moeten lopen hebben. Maar ik had net geen pijn in de voet.

Ik heb een 5-tal km gedaan, meer hoeft niet echt op een zondag. Nog 2 echte start to run trainingen en het schema zit erop. Ik hoop dat ik de 15km haal, nu ik weet dat de pijn in de voet niet zal weg zijn tegen dan en ik de pijn moet verbijten. Nuja ik heb het al zolang volgehouden, nu kan ik echt iet meer opgeven. 1 uur en 40 minuten komde woensdag en ik verplicht mezelf deze tijd helemaal uit te lopen, en al te pogen 15 km te lopen. En dan is het aftellen naar 21 november.

*kiss*

Geen opmerkingen: