maandag 24 september 2007

Start To Run: les 15



Zo, net vanonder een heerlijk warme douche gekomen. Jaja het was weer nodig na een vrij zware Start To Run les. Les 15 alweer.


Les 15 is als volgt: 2L 2W 4L 2W 5L 2W 6L 2W 7L 2W.


Onder een stralende zon maar met redelijk veel wind startte ik.

Ter afwisseling van mijn parcour in de wijk, heb ik eens in omgekeerde richting gelopen. En geloof het of niet, ik heb nog nieuwe dingen ontdekt! Als je door een wijk loopt in een andere richting dan je gewoon bent, zie je ook de huizen eens van de andere kant. Fantastisch, die afwisseling. Het ging vrij vlot, voornamlijk omdat je op de stukken waar je anders al uitgeput bent, nu nog heel frisjes loopt.


Op het einde van het allerlaatste loopstukje zei ons evy: *mwah, een dikke kus, die heb je echt verdiend. Proficiat.*

Hehe, ja ik moest wel even lachen toen ze dat zei, en ik was terecht trots op mezelf dat ik deze les alweer volbracht heb.


Morgen heb ik rustdag, eigelijk 2, maar we zien wel. Woensdag of donderdag is het weer loopdag! les 16 staat dan op me te wachten. Evy beloofde me dat het een iets makkelijkere les zou worden. We zullen zien....

Geen opmerkingen: