woensdag 26 maart 2008

Start 2 Run les 11



Zonet les 11 gelopen van Start To Run (2). Dit keer moesten we 45 minuten lopen. Ik had mijn schoenen een stukje losser gedaan (ivm met mijn voet). En ik begon te lopen. Ik ondervond al snel dat het tempo weer een stukje hoger lag dan mijn eigen tempo. Maar zolang ik kan volhouden doe ik mee. We hadden ongeveer 37 minuten gelopen en toen had ik nog steeds geen last in de voet. Een ronde voor het einde begon mn voet dan toch te slapen. Het duurde langer dan normaal vooral het begon en het was minder erg. Volgende keer ga ik zien wat het geeft als ik mn schoenen nog iets losser doe. Misschien dan helemaal geen slapende voeten meer?

Ik hoop het want dit is niet zo leuk. In totaal hadden we wel 48 minuen gelopen. Ik hou vol!

Al 1/3 van de lessenreeks zit erop. Het moeilijkste moet nog komen.

Geen opmerkingen: