zondag 16 november 2008

Start To Run: laatste training



Vrijdag was het de allerlaatste programma-training van Start To Run: Zoals gewoonlijk op vrijdag, versnellingen. Dit keer was het eigenlijk vrij kort.
150m snel, 150m traag, 200m snel, 200m traag, 250m snel, 400m traag, 300m snel, 400m traag.

Dit was een zere korte les, maar dit was voldoende na de zware les van woensdag.
Alles ging goed en snel.

Deze les zat er dus snel op.

Vandaag was er een vrije training en ik moet bekennen ik heb niet gelopen. Shame on me.

Nu zijn we in laatste rechte lijn naar de 15 km, die vrijdag op het programma staat. Het belooft niet zo prettig te worden als ik onze weerman mag geloven, vrijdag gaat zowaar de natste dag van de week worden! Maar zover zijn we nog niet. Misschien kantelt dit nog volledig.
Voor de rest kijk ik er wel naar uit.

*kiss*

Geen opmerkingen: