vrijdag 23 april 2010

Ronde van Zele 2010

Zatedag 17 april 2010 was het alweer de 4de ronde van Zele. De estafetteloop van 35 km ten voordele van Roparun.

Zelf was het de 2de keer dat ik deelnam. Het was schitterend weer, de zon scheen volop en er was nauwelijks wind.
Net als vorig jaar nam ik de start voor mijn rekening. Deze keer ging ik voor een rustige start zodat ik niet onmiddellijk bekaf was.

Door mijn tragere start zaten we al redelijk bij het achterste deel. Maar dit had ook een voordeel zo waren we bijna het gehele parcour alleen. We werden niet gehinderd door andere teams en konden zodanig ons eigen tempo volgen.

We kwamen uiteindelijk binnen op 3u 27min. en zijn daarmee 66ste van de 77 ploegen die 35km liepen.

Het was een zeer leuke dag, mooi weer, tof team zodus: voor herhaling vatbaar!

*kiss*
Sneaky

Geen opmerkingen: