zondag 9 november 2008

Week 9



Week 9 van Start 2 Run zit erop, het einde nadert nu zeer snel. Woensdag was de voorlaatste lange duurloop. 1u 35 minuten. Jammergenoeg had ik die dag een totale off-day en ging het helemaal niet. Als ik ongeveer 45 minuten gelopen had zag ik het niet meer zitte, pijn in de voet en heel mn lichaam dat tegen pruttelde. Ik besloot een stukje te wandelen en daarna mijn looptocht verder te zetten, helaas kwam ik snel tot de conclusie dat dit zeer slecht was. Na een 200 m gestapt te hebben ging ik terug aan het lopen. Maar dit ging zeer slecht. Ik heb nog gepoogd de volledige ronde uit te lopen, maar dit ging helemaal niet. Ik ben dan 100 m voor het einde van die ronde gestopt en ik heb het dus na een uurtje helemaal voor bekeken gehouden.

Slechte punten gescoord, maar een off-day kan iedereen eens hebben. Volgende keer beter.

Die volgende keer was vrijdag. Versnellingen, er stond alweer minutenloop op het programma. Dit keer 1 min. versnellen gevolgd door 2 min. joggen (6x). Wij hebben dit omgezet in aantal meters en dit kwam neer op 200m snel gevolgd door 300m traag. Het was een korte les en dit ging vrij goed.

Nog 1 week te gaan op ons programma. Het aftellen begint, want iedereen begint het toch vrij zwaar te vinden. Zowel in afstand als tijd.
*kiss*

Geen opmerkingen: