vrijdag 26 september 2008

Start 2 Run: Les 8 en 9



Week 3 zit erop. Onze lange duurloop in deze week was 1u 10min.
Hier zijn we vrij snel gestart. We liepen maximum 5 min 50 op 1 parkronde. Wat wel snel is. Normaal doen we daar toch een 6 minuutjes over. Het ging vrij goed. Tot ik in ronde 7 weer last begon te krijgen in mijn voet. Ik heb nog een 8ste ronde volledig meegelopen, maar ronde 9 heb ik de anderen moeten laten lopen. Ik ben vertraagd en toen ging het weer bter. Ik moest op dat moment nog 20 minuten lopen, wat nog best lang is. Ik liep de laatste 2,5 ronde alleen verder. Om af te sluiten heb ik nog een kort rondje gedaan op de piste.

Op 1u10 heb ik dus 10, 3 km afgelegd.

Vandaag hebben we versnellingen gelopen. Na de opwarming stonden er korte versnellingen op het programma. 4 x 100m snel met 300 traag en daarna 4 x 200m snel met 400 traag. De trage stukjes hebben we trager gelopen dan dat we normaal doen. En dit deed eigenlijk wel deugd. Zo konden we onze snelle stukjes alles, of bijna alles geven. Dit was de eerste versnellingsles dat ik eigenlijk ook last begon te krijgen in mijn voet. Maar het was echt de laatste uitloopronde, dus ik liep gewoon door, even doorbijten en klaar.

Zondag moet ik voor het eerste in dit schema mijn 'korte' les opbouwen. Vanaf nu 45 minuten. Maar dit mag geen probleem geven.
Tot dan voor meer loopnieuws.

*kiss*
Sneaky

Geen opmerkingen: