donderdag 23 oktober 2008

Start 2 run: Les 19-20



Zondag moest ik dus 50 minuten, ik heb al mijn moed bijeen geraapt en heb mijn loopschoenen aangetrokken. Toen ik op dreef kwam ging het me best goed af, maar na 37 minuten stak de pijn in mijn voet weer op. Mijn besluit stond vast: ik loop geen 50 minuten, ik ga ga mijn voet toch een beetje sparen voor het zwaardere week, verder deze week. Dus ik liep 'maar' 45 minuten.

Ik heb 6 km gelopen, niet slecht maar ook niet super goed natuurlijk.

Woensdag, 1u 27min. gelopen. Ik heb 12,5 km afgelegd. Nog 2,5 km en we hebben ons doel bereikt! jippii. Maar het wordt elke week steeds een beetje meer afzien. Niet zozeer de pijn in mijn voet, aangezien die na een dik uur lopen toch terug over gaat. Maar dan beginnen de knieƫn alweer wat tegen te stribbelen enzo. 15km, je mag het niet onderschatten.

Goed, met de voet heb ik leren leven - lopen in mijn geval - nu volhouden, het is nog maar 1 maand. We zitten 2/3 ver in het programma en kijken stilaan uit naar de grote dag.
*kiss*

Geen opmerkingen: