woensdag 3 september 2008

Lange duurloop



Net terug van het lopen en een heerlijk warme douche. Vandaag stond er alweer een lange duurloop op het programma, 1uurtje lopen. Ik zag het wel zitten. Het was mooi weer, er stond niet al teveel wind. De temperatuur was al naar de iets lagere kant dan de voorbije weken, maar viel zeker om te lopen zeer goed mee.

We waren maar met zn 3 maar we begonnen er aan. Het begin was eventjes moeilijk maar na een 4-tal rondes begon het goed te gaan. Het tempo lag, zoals de laatste tijd, hoog. Ik kreeg jammergenoeg alweer na zo'n 37 minuten pijn in mijn voet. Een slapende voet. Het probleem duikt dus alweer op. Ik heb dus op 43 minuten afgehaakt. Maar eens ik gestretched heb is die pijn weer over dus besloot ik om nog 2 rondjes mee te lopen. Zo kwam ik uiteindelijk aan 8,100km, de andere meisjes hebben 9,9km gelopen. Een stuk beter dan ik dus.

Ik denk dat ik dus door mijn voet verplicht ben om terug 3x in de week te trainen en het toch een stukje minder snel moet gaan doen. We zien wel wat het wordt.

*kiss*

Geen opmerkingen: