zondag 7 september 2008

Versnelling

Vrijdag hebben we alweer versnellingen gelopen. Het was zeer afwisselend deze keer.

100m snel, 300m traag, 200m snel, 200m traag en dit 5x na elkaar. Komt neer op 10 rondes. Dit ging best goed, was afwisselend en deed deugd. Ik was in eerste instantie niet van plan om te gaan, het was al de hele dag echt kutweer en ik was al eens doorweekt thuisgekomen van het werk. Maar vorige woensdag had ik mezelf verplicht om vrijdag te gaan. En ook de anderen hadden gezegd dat ik moest komen, zonder uitvlucht. Dus ik kon er eigelijk niet onderuit.

En uiteindelijk had ik toch een beetje geluk, het stopte met regenen vlak voor ik moest vertrekken en het heeft niet meer geregend tijdens het lopen. Het feit dat het eigelijk pas over was met regenen was er veel zuurstof in de lucht en was het heel goed weer om te lopen. Zalig zelfs, ideale temperatuur, zeer weinig wind en droog.

Volgende woensdag begint Start To Run opnieuw, voor mij staat dan het 3de deel op het programma. Het staat nu vast: ik ga eraan beginnen. Ik heb er wel zin in. En hopelijk lukt het ook, in principe zou het moeten lukken, maar omdat ik al een paar gelopen heb met een zere voet, en al dan niet vroegtijdig moest stoppen vrees ik ervoor. Ik ga in elk geval mijn best doen om zover mogelijk te geraken. Ik hoop dat de pijn in mijn voet terug over gaat door regelmatiger te trainen. Indien ik toch zou slagen voor de 15km heb ik het volledige start to run programma afgewerkt en zal ik een gouden medaille in ontvangst mogen nemen. Maar zover zijn we nog niet.

Woensdag beginnen we er pas mee en ik hou jullie op de hoogte over de verdere ontwikkeling.

*kiss*

Geen opmerkingen: