zondag 3 februari 2008

2008: maand 2

We zijn nu de 2de maand gestart van het nieuwe jaar 2008. Tijd om onze goede voornemens eens na te kijken.
- Om te beginnen zou ik dit jaar mijn rijbewijs halen. En op dit punt zal ik zeker slagen. Einde deze maand moet ik namelijk voor de eerste keer mijn examen gaan doen. ik verwacht absoluut niet dat ik erdoor zal zijn, maar ik oefen zo veel mogelijk. Indien het niet zou lukken zou ik 14 dagen later opnieuw proberen. Ik verwacht dus tegen half maart mijn vast rijbewijs te hebben.

- Italiaans leren, daar ben ik nog steeds mee bezig. Een taal leer je nu eenmaal niet op een dag. Ik heb al 4 hoofdstukken in mijn boek doorworstelt en zit daarmee aan 1/4de van het boek. Ik oefen ook bijna dagelijks hiervoor.

- Lopen 5 of 10 km? Door de vorige 2 dingen ben ik weer wat minder gaan lopen. Maar ik ga nu minstens 1x per week lopen gedurende een half uur. Dat vind ik toch echt wel het minimum. Om goed te zijn zou ik terug 2-3x per week moeten gaan. Maar ik vrees dat zolang ik met het autorijden bezig (moet) zijn ik niet zo vaak zal lopen. Maar ik beloof mezelf beterschap zodat dat achter de rug is.

- En als laatste zou ik hier eens wat vaker moeten posten.

Geen opmerkingen: