zondag 17 februari 2008

Running



Deze morgen nog eens 5 km weesten lopen. Het zonnetje scheen, er was niet zo veel wind, wel koud. Maar het was een prachtige ochtend om te lopen. Met het idee dat ik misschien 10 km moet kunnen binnen een 10-tal weken, ging het wel vrij goed.
Het eerste deel van mn tocht ging probleemloos, het 2de deel was soms iets lastiger maar het viel goed mee.
Deze middag heb ik dan eindelijk besloten toch deel te nemen aan de plaatselijke Start 2 Run sessie. Ik ga me inschrijven voor de sessie 5-10 km. En we gaan van start op woensdag 5 maart.
ik kijk er al naar uit. Tempotrainingen komen hierin ook aan bod, wat het lopen een beetje afwisselender maakt.
De komende dagen ga ik dus geregeld oefenen.
Wat het autorijden betreft: nog 2 weken en het is zover: examen. Spannend.
Tot de volgende
Sneaky

Geen opmerkingen: