zaterdag 31 december 2011

Dit was 2011

De laatste dag van het jaar, traditioneel de dag waarop de meeste mensen eens terug kijken wat er het afgelopen jaar gebeurd is of wat ze gedaan / bereikt hebben. En de dag waarop de goede voornemens gepland worden.


Wat mij persoonlijk betreft zal ik 2011 herinneren als een zeer speciaal jaar. We hebben dit jaar ons huis gebouwd en hebben letterlijk elke dag daaraan besteed. Was het niet om daadwerkelijk de handen uit de mouwen te steken danwel om dingen te kiezen, te bespreken of vast te leggen. En we zijn er nog niet. De laatste loodjes wegen het zwaarst zegt men wel eens...


Verder zal 2011 de boeken ingaan als het rampjaar voor mijn geliefde festival Pukkelpop. Net doordat we met het huis bezig zijn, waren we er dit jaar niet bij. Toch heeft deze ramp mij ook iets gedaan. 9 jaar lang zijn wij ook bij het feestje daar geweest. We kennen de wei en de nabije omgeving dus ook zeer goed en als je dan die hallucinante beelden ziet dan schrik je toch wel even en leef je erg mee met de mensen daar aanwezig. Jammer dat er door een onozel stomme storm 5 slachtoffers moesten vallen. Niemands schuld, gewoon verkeerde plaats, verkeerd moment, het lot...


Op sportief vlak was het afgelopen jaar niet anders dan 2010. Er wordt nog steeds gelopen, maar het blijft bij de 5 à 7 kilometertjes waar we ons goed bij voelen. Dat is een werkpunt voor 2012.


Wat 2012 betreft zijn de plannen vooral, onshuis afwerken. We trachten klaar te zijn eind januari, om te verhuizen het allereerste weekend van februari.
Verder gaan we uiteraard blijven lopen, ik zou graag nog eens de ronde van Zele lopen, dus er zal getraind moeten worden! En dan is er nog een kleine verassing die pas later bekend zal worden.


Ik wens iedereen een fijn einde van het jaar en een spetterend en fantastisch 2012!!


GELUKKIG NIEUWJAAR
*KISS*


Sneaky

Geen opmerkingen: