vrijdag 28 december 2012

2012, een jaar om nooit te vergeten

Het is alweer eind december, binnenkort stappen we een nieuw jaar in. 2013 staat dan alweer klaar.
Maar voor we verder gaan, kijken we naar jaarlijkse gewoonte even terug op het voorbije jaar.

Voor mij was 2012 een echt overgangs-jaar. Begin dit jaar waren we nog hard aan het werken in ons huisje zodat alles klaar zou geraken om te verhuizen. Op 19 februari was het dan zover, mijn bed en de tv werden verhuist, en zoals je weet: mijn thuis is waar mn bedje staat! Ondertussen wonen we hier bijna een jaar en ik zou nooit meer terugkeren. Eindelijk mijn vrijheid verworven!

In maart dit jaar zijn we dan met zn allen naar het concert van Rammstein geweest. Zoals gewoonlijk was dit ook weer een geweldige avond, hoewel ik zelf de uren voorafgaand aan het concert een paar tegenslagen had.

Mei 2012 kon je wel een specialeke noemen; New York City. Elders op mijn blog vind je het volledige verslag, maar kort samengevat kan ik zeggen dat het fantastisch was en ik zeer graag nog eens terug wil gaan om alles eens 'op het gemakje' te bekijken. Een toppertje dus.

Daarna kwam de zomervakantie, met daarin een zeer warme week, dat we besloten het zwembad uit te zetten en ervan te genieten. Op 27 juli hebben we ook een dagje Suikerrock gedaan, metalday met oa Channel Zero en Alice Cooper. In augustus was er ook een dagje aan zee voorzien en een uitstapje naar de Efteling.

De laatste maanden van het jaar is er niets noemenswaardigs gebeurt. Behalve dan in december last minute nog een concertje meegepikt. De Kreuners, hun laatste (eigenlijk voorlaatste) concert meegemaakt en ook dit was 1 van de hoogtepunten van afgelopen jaar. Gisteren trokken we nog naar de winter Efteling en zo zal 2012 stilletjes tot zijn einde komen.

In 2013 staat voorlopig nog niet veel gepland. Wel wordt op sportief vlak verder opgebouwd tot 10km. We zitten nu op 7-8-9 km dus we komen er wel. In april staat nog eens de ronde van Zele gepland. Op vlak van werk, ga ik verder met zoeken naar de ideale nieuwe job voor mezelf. Tot hiertoe waren de sollicitaties negatief.


En om in de tijd van het jaar te blijven 'lijstjestijd':
- actua van het jaar: de busramp in zwitersland
- film: Ted (in afwachting dat ik Skyfall en twilight nog moet zien)
- boek: Vijftig Tinten grijs
- hit: Netsky - Come Alive (niet echt mijn genre, en toch mijn favo liedje dit jaar)
- gebeurtenis: verhuis
- concert: Rammstein
- serie: vlaams: crimi clowns amerikaans: 666 park avenue


Verder rest er mij enkel nog jullie een leuk eindejaar en een prachtig 2013 te wensen!

*KISS* SNEAKYTJE

Geen opmerkingen: