maandag 3 november 2008

Doktersverslag

Ik klaag hier al enkele weken, zelfs enkele maanden over mijn voet. Zoals je weet krijg ik als ik ongeveer een dik half uur gelopen heb, een slapend gevoel in mijn voet. Na zelf een beetje te googlen en navraag te doen bleek het toch verstandig om met dit probleem eens naar een dokter te stappen. Dat heb ik dus vandaag gedaan.

Uit het vrij korte bezoek aan de dokter blijkt dus dat ik effectief een ontsteking heb, onderaan de voet. Wanneer ik dan een tijd loop begint die te drukken op een zenuw waardoor ik een slapend gevoel krijg. In mijn geval is de oplossing waarschijnlijk een speciale steunzool. Ik zal eerst verdere onderzoeken moeten ondergaan bij een sportpodologe. Dat zal dan een footscan en analyse zijn en daaruit zal dan blijken wat ik verder moet doen. In elk geval moet ik ook nieuwe schoenen aanschaffen (de oude zijn toch versleten) en dan zou na een 5-6tal weken het probleem moeten opgelost zijn.

Het goede nieuws is dat ik dus mag blijven verder lopen, mijn huidige programma volledig mag afwerken (de pijn doorbijten) en nadien op shoppingtocht om nieuwe loopertjes.

Ik weet nu wat het probleem is en wat ik eraan kan doen, dat is al een zorg minder.

*kiss*

Geen opmerkingen: