vrijdag 7 december 2007

Q's Santa Run

Na Start To Run heb ik nog enkele malen 5 km gelopen. Eigelijk is mijn doel nu elke keer ik ga lopen ongeveer 5 km te lopen, of ongeveer een half uur te lopen. Mijn bedoeling is om volgend jaar hier en daar een 'run' mee te lopen.

Nu wil het toeval dat er op Q-music een actie op gang is gekomen om verkleed als kerstmannen/vrouwen door Antwerpen te lopen. De Q Santa-Run dus. Mijn collega vond dit wel leuk en sprak me direct aan. "Je hebt net getraind naar 5km, is dat niets voor jou?! Dat lijkt mij ook nog leuk trouwens." Eerst de toestemming vragen aan onze baas of we vroeger mogen stoppen maar dat was geen probleem. We twijfelden niet langer en schreven ons in. Zodoende dat we op woensdag 19 december aan de start zullen staan van dit event. Mijn eerste echte run, waarvoor ik een bewijsje, diploma of mss een medaille (wie weet) te pakken krijg ter bewijs van mijn deelname en kunde.

Ik ga de komende dagen nog verder trainen zodoende dat ik toch een mooie prestatie kan neerzetten tov de nog meer gevorderde deelnemers.

Tot in Antwerpen zou ik zeggen.

Ciao!

Geen opmerkingen: