donderdag 27 november 2008

Start To Run gedaan, wat nu?



Start To Run zit erop. De 15 km-viering is achter de rug. De vraag na zo'n programma is dan: wat nu? Wel het antwoord is vrij eenvoudig. Na zo een geweldige opbouw is het logisch dat je gewoon blijft verder lopen. En dat doe ik nu ook.



Vrijdag was het de beurt aan de anderen om hun 15-km te lopen. Iedereen was aanwezig en ging van start. Het weer zat vrijdag helemaal niet mee. Sneeuwregen, ijskoude wind, totaal niet ideaal om te lopen. Maar ik moet mijn team genoten bewonderen, zij hebben in dit barslechte weer hun prestatie tot een goed einde gebracht. Proficiat daarvoor! Ikzelf heb deze avond een halfuur meegelopen, een beetje aanmoediging kwam zeker van pas. En ik moest mijn steunzolen beginnen dragen bij het lopen. Het ging goed en ik was tevreden. De rest van de avond heb ik weer en wind getrotseerd (weliswaar onder de paraplu) en de anderen aangemoedigd.



Daarna was het tijd voor de grote diploma uitreiking Start To Run. Onder applaus werd elke naam afgeroepen en mocht die zijn jogdiploma en medaille afhalen. Voor 15 km is dit Goud!


Gisteren, woensdag ben ik terug gaan lopen. Mijn 'oude' loopmaatjes, van de 10km, waren terug aanweizg. We hebben een dik half uur gelopen en dat was zowel voor mij als voor de anderen ruim voldoende. Met de steunzolen is het terug opbouwen.

Geen opmerkingen: