zondag 12 oktober 2008

90's party

Gisteren (11/10/08) nog eens naar Juvenes geweest. Voor de 90's party gingen we ons nog eens helemaal laten gaan. Een beetje met schrik vertrokken we. Aangezien het ook nacht van de hamse jeugd was twijfelden we of er wel genoeg volk ging zijn.

Eenmaal aangekomen (dit was al ruim na 23u) zagen we dat het volk goed meeviel. Volgende was de muziek. De laatste fuiven in Juvenes waren eerder techno, jumpfuiven waar ik totaal niet van hou. En zeer snel mijn buikvan vol heb. Maar dit was niet het geval. Wat de party echt geslaagd maakte.

Klassiekers uit de 90's kwamen de revue gepasseerd en het volk nam nog toe. Je kent ze vast ook wel: Liquido, 2 fabiola, Backstreet Boys, Spice Girls, Scooter, SOAD (chop suey), en zoveel meer.

Het was lang geleden maar voor mij was het nog eens, back to the good old Juvenes days. Zelfs beter dan de Q-party, waar ze onder echt alles een beat duwen. Dit keer had ik ook geen last van oorsuizen. De vorige fuif heb ik een week lang last gehad, waardoor ik genoodzaakt ben om oordopjes te dragen, maar die zijn nog in bestelling zodat ik het gisteren zonder moest stellen. Maar ik heb gedurende de ganse nacht een beetje opgelet en mij niet te dicht bij de boxen gezet. Na een uurtje thuis was het getuut toch over. *oef* want de dag dat dit niet meer zou overgaan is echt hel.


Jammer dat de echte I love the 90s party zover weg is (Hasselt), maar wie weet geraken we daar nog eens.

Geen opmerkingen: