zondag 7 oktober 2007

Start To Run: les 19 (2)



Vandaag voor de 2de maal les 19 gelopen. Vorige vrijdag ging die heel goed. Dus ik dacht ik ga ze nog eens lopen zodat die 8 minuten er toch nog beter inzitten. Het zonnetje straalde op de blauwe hemel en ik vertrok. Het zelfde parcour dan de vorige keer, de extra straat, dichter bij het veld. Op een zondagmorgen is dat heel mooi. En de looptijd gaat zo sneller voorruit.

Op mijn weg kwam ik ook meer katten tegen dan anders. Alle soorten kleuren, grootte, echt leuk om te zien. Uit hun zicht waarschijnlijk wel gek om een menselijk wezen gewoon voorbij te zien lopen.

Deze keer had ik ook geen spierpijnen, gelukkig maar. En de ademhaling was ook in orde.

Tegen dat ik de laatste 8 minuten moest beginnen lopen, was ik al verder aan het denken aan komende les. Daarin zal ik 4x 8 minuten moeten lopen. Te beginnen dus ook met 8 minuten en dan 4x hetzelfde. De lessen (8 en 11) waarbij ik 8x 2 minuten moest lopen vond ik ook al heel zwaar. Gewoon omdat er geen afwisseling inzit. Ik hoop dus dat deze les beter zal verlopen.

Het aantal loopstukjes is sinds le 19 ook verminderd. Nu zijn het maar 4 loopstukjes ipv 5.

Ik zal dus met grote spanning aan les 20 beginnen, warschijnlijk komende dinsdag. Eerlijk, ik ziet het niet echt zetten. Les 7 is best een zware week.

Ik hoop dat het lukt, doorzetten is de boodschap.

IK WIL de 5km halen!

Geen opmerkingen: